Peppu-vatsa

Peppu-vatsa tunnilla helpon & hikisen lämmittelyn jälkeen siirrytään tekemään erilaisia pakara- ja reisilihaksia sekä keskivartaloa vahvistavia ja kiinteyttäviä liikkeitä. Tunnilla käytetään erilaisia välineitä sekä kehonomaapainoa.

Les Mills TONE®

Keskiraskas lihaskuntotunti

Les Mills TONE -tunti on kokokropan lihaskuntotunti, jossa pääset kiinteyttämään ja kehittämään kehoasi. Tunti rakentuu lihaskunto, syke sekä core osuuksista.  Erilaiset kyykkyjen variaatiot, toiminnallinen treeni sekä vastuskuminauhan tai painojen avulla tehtävät harjoitteet auttavat sinua polttamaan kaloreita sekä kohottamaan kuntoasi vain 45 -minuutissa! Tunnilla voit vapaasti valita oman tasosi mukaisia liikkeitä, mikä tekeekin tunnista jokaiselle sopivan aina vasta-alkajasta konkariin!

Iltavilli

Lasten tunti

Lasten oma liikuntatunti! Iltavilli on n. 5 – 9 vuotiaille lapsille suunnattu hyvän mielen liikuntahetki. Tunnilla leikitään, pelaillaan ja opitaan uusia taitoja. Tunti järjestetään Lasten Maailma Killilän tiloissa alakerrassa.  Tuo lapset purkamaa energiaa ja lähde itse kuntosalille, polje samaan aikaan Cycling Easy 45 tunti tai rentoudu Les Mills BODYBALANCE tunnilla!

Tenavat 45

Lasten tunti

Perheen pienimpien oma liikuntuokio! Tenavat on n. 3-5 vuotille lapsille suunnattu energinen, iloinen liikuntahetki. Tunnilla leikitään ja pelaillaan sekä kehitetään taitoja liikuntaradalla. Tunti järjestetään ryhmäliikuntasalissa. Tuo lapset purkamaan energiaa ja lähde itse kuntoilemaan kuntosalin puolelle!

Kiertoharjoittelu

Helppo lihaskuntotunti

Kiertoharjoittelutunti sopii vasta-alkajasta kokeneempaan treenaajaan! Alkulämmittelyn jälkeen siirrytään tekemään liikkeitä kiertoharjoitteluna.  Liikkeet tehdään aikaa vastaan, omaan tahtiin ja itselle sopivilla vastuksilla. Tarvittaessa ohjaaja antaa vaihtoehtoisia liikkeitä. Kiertoharjoittelutunnilla kehität lihaskuntoa, aerobistakuntoa, tasapainoa ja vartalon hallintaa. Tästä tunnista on helppo aloittaa, kuka vain saa itsellensä loistavan treenin!

 

Pilates

Pilatesliikkeet vahvistavat koko kehoa, mutta kohdistuvat erityisesti keskivartalon syviin lihaksiin. Harjoittelu kehittää kehon oikeaa linjausta, tasapainoa ja ryhtiä, minkä myötä saat vahvan, tasapainoisen vartalon. Tunnilla edetään rauhallisesti liikkeestä toiseen aktivoimalla kehoa monipuolisesti. Tunti sopii vasta-alkajasta kokeneempaan treenaajaan. 

Crosstraining

Syketunti

Haasta kehoasi toiminnallisella crosstraining -tunnilla! Tunnilla tehdään yksinkertaisia ja tehokkaita liikepareja, jotka kehittävät voimaa, kestävyyttä sekä aerobista ja anaerobista kuntoasi. Liikkeitä tehdään toiminnallisen salin välineitä sekä omakehonpainoa apuna käyttäen. Määrittelet itse tahdin ja saat valita, miten suuria painoja käytät. Tunti järjestetään Aliven toiminnallisessa salissa.

Kehonpaino

Mitä kaikkea voitkaan tehdä omalla kehollasi? Omaa kehoa voit hyödyntää saadaksesi mm. voimaa, nopeutta, kestävyyttä ja liikkuvuutta. Tunti rakentuu viiden minuutin toiminnallisesta alkulämmittelystä, jonka jälkeen teemme 15 minuutin napakan treenin keskittyen yhteen tai kahteen osa-alueeseen. Lopuksi teemme liikkuvuusharjoitteita. Tunti sopii kaikille, tule rohkeasti kokeilemaan!

StrongArms

Tule vahvistamaan yläkropan lihaksia 30 minuutin tehokkaalle StrongArms -tunnille! Tunnilla vahvistetaan ja kiinteytetään ylkäkropanlihaksia helpoilla, mutta tehokkailla liikkeillä. Tunnilla käytetään eri välineitä sekä hyödynnetään kehonomaa painoa. Valitsemalla itsellesi sopivat painot ja variaatiot harjoitteista pääset vaikuttamaan harjoituksen kuormittavuuteen. Siksi harjoitus sopii sekä vasta-alkajille että jo pidempään treenanneille. Tunti ei sisällä askellusta.

Les Mills BODYPUMP®

Keskiraskas lihaskuntotunti

Lihaskuntokestävyyttä treenaava tunti, joka vahvistaa koko kehon lihaksia. Tunnin aikana treenataan levytankoa, levypainoja ja omaa kehoa apuna käyttäen. Tällä tunnilla kehität yleiskuntoasi ja lihasvoimaasi. Haastava tunti enemmän liikkuneille, mutta painoja keventämällä sopii myös vasta-alkajille. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

Tunnin kesto: 45 ja 55 minuuttia

Les Mills BODYCOMBAT®

Syketunti

Tunti, jossa on paljon voimaa ja energiaa. Haasta kuviteltu vastustajasi käyttäen tekniikoita eri taistelulajeista (karate, taekwondo, nyrkkeily, capoeira, Tai Chi, Muay Thai) ja kuluta samalla runsaasti energiaa.

Tämä treeni kehittää aerobisen kunnon lisäksi niin räjähtävää voimaa kuin kehon hallintaa ja koordinaatiotakin. Tunti sopii kenelle tahansa, joka nauttii vauhdista ja itsensä haastamisesta.

Tunnin kesto: 55 minuuttia

Les Mills BODYBALANCE®

Kehonhuoltotunti

Hienovarainen yhdistelmä joogaa, Tai Chi:ta ja pilatesta, joka auttaa keskittymään ja rauhoittumaan. Hallitun hengityksen, keskittymisen ja tarkoin valittujen liikeyhdistelmien avulla tunnilla harjoitetaan voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta.

Rentouttavan musiikin tahdissa tehtävät liikkeet parantavat lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Oikea hengitystekniikka on oleellinen osa tuntia. BODYBALANCE-tunnin hyödyt ovat niin fyysisiä kuin henkisiä.

Liikkeet on sovellettu ryhmäliikuntatunnille sopiviksi, eivätkä edellytä aiempaa kokemusta lajeista.

Tunnin kesto: 55 minuuttia

Les Mills BODYSTEP®

Syketunti

BodyStep on energisoiva askeltreeni, jonka avulla varmasti pääset eroon stressistä. Korkeudeltaan säädettävän steppilaudan ja yksinkertaisten liikkeiden toistolla motivoidut hyvän musiikin ja kannustavan ohjaajan kanssa. Tämä kuntotreeni pakottaa rasvanpolton ylikierroksille ja lihaksiston koville – kasvata kuntosi äärimmilleen!

Zumba®

Helppo tanssillinen tunti

Hauskaa ja tehokasta tanssillista liikuntaa latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin mukana! Mukaansa tempaavan musiikin eri tyylilajit kuten merengue, salsa, reaggeton, sekä cumbia rytmittävät tuntia, jonka aikana syke nousee ja hiki tulee huomaamatta. Zumba-tunnin jälkeen olet aina hyväntuulinen ja energinen. Sopii kaikille!

Tunnin  kesto: 45 minuuttia

Lavis®

Helppo tanssillinen tunti

LAVIS-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, polkka, valssi, bugg,  rock/jive, salsa ja samba. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella. Tunnilla soi perinteinen suomalainen lavatanssimusiikki. Lavatanssi on niin mukavaa, että et edes huomaa kuntoilevasi, silti lähdet tunnilta hikisenä.

LAVIS-lavatanssijumppa tempaa mukaansa hyvin erityyppisiä ihmisiä. Yhteisenä nimittäjänä LAVISta harrastavilla on irrottelun ja hauskanpidon halu sekä erilaisen elämysten hakeminen arkisten asioiden rinnalle.

Cycling Easy

Syketunti

Sisäpyöräilytunti joka kehittää kestävyyttä. Tunnilla käytetään perustekniikoita. Tunti sopii kaikille, erityisesti aloittelijoille sekä kokeneille polkijoille kevyempänä harjoituksena.

Toimii myös palauttavana treeninä tai lämmittelynä salitreeniin. Pyöritysnopeuksiltaan helppo tunti, mutta vastusta säätämällä mahdollisuus myös tiukempaankin treeniin. Tunnilla liikumme perus- ja vauhtikestävyysalueella.

 

Cycling Basic

Syketunti

Keskiraskas vauhtikestävyysharjoitus, jossa on aavistuksen haastavammat harjoitusosiot kuin Easy-tunnilla. Lisähaastetta saadaan esimerkiksi vaikeammilla rytmeillä, aavistuksen nopeammilla tasamailla työssä tai pidemmillä nousuilla. Myös tällä tunnilla pärjäävät monentasoiset liikkujat.

 

Cycling Challenge

Syketunti

Tämä tunti on sisäpyöräilytuntiemme raskain tunti. Tunnilla poljetaan enemmän seisten, kuin muilla cycling- tunneilla ja raskaammat, sykettä nostavat osiot vaihtelevat lyhyiden palauttavien osioiden kanssa. Lämmittely, palauttelu ja jäähdyttely tehdään satulassa istuen, työosuuksilla poljetaan sekä mäkeä että tasaista maata.

Tunnin kesto: 60 minuuttia

Kuntonyrkkeily

Keskiraskas lihaskuntotunti

Kuntonyrkkeily on tehokasta ja hauskaa – täysin turvallista harjoittelua nyrkkeilyn perustekniikoita hyödyntäen. Kunto kasvaa huomaamatta yhdessä treenaten ja hartiajumit saavat kyytiä! Tunneilla tehdään monipuolisesti koko kehoa kuormittavaa syke- ja lihaskuntotreeniä tasapaino- ja liikkuvuusharjoituksia unohtamatta.

Et tarvitse mukaan välineitä, mutta jos omistat hanskat tai ranneliinat niin nappaa ne mukaan! Tunnilla käytetään sisätossuja tai ollaan paljain varpain. Suositeltavaa olisi pestä jalat ennen harjoitusta, jos treenaat paljain jaloin. Sormuksia ja koruja ei kannata ottaa tunnille mukaan loukkaantumisriskin minimoimiseksi.

Tunnin kesto 75 min

Shape

Helppo lihaskuntotunti

Matalan kynnyksen lihaskuntotunti aloittelijasta aina kokeneempaan treenaajan asti. Tunnilla lämmitellään lihaksisto helppojen askelsarjojen avulla ja lihaskuntoliikkeissä käytetään apuna erilaisia välineitä tai vaikka pelkästään kehon omaa painoa. Sopii kaikentasoisille liikkujille.

Shape 30 -tunti ei sisällä askelsarjoja. Suosittelemme tulemaan tunnille valmiiksi lämmitelleenä tai yhdistä puolen tunnin sisäpyöräily-tunti Shape 30-tuntiin!

Tunnin kesto: 30 min

Venyttely

Kehonhuoltotunti

Tämä tunti on kehon lihaksistoa palauttava ja rentouttava lihashuoltotunti. Venytyksissä edetään lihasryhmä kerrallaan. Rauhassa tehtävien venytyssarjojen tuloksena lihaskireys hellittää, ryhti oikenee ja lihasten suorituskyky palautuu ja vähitellen kasvaa.

Tunnin kesto: 55 minuuttia

Yin Jooga

Kehonhuoltotunti

Yin Jooga keskittyy lihasten sijaan sidekudosten pehmittämiseen ja herättelyyn. Yin Jooga on hiljainen harjoitus ja se koostuu hyvin rauhallisista, lähinnä lattialla tehtävistä liikkeistä. Tunnilla tehdään pitkäkestoisia, 2 – 5 minuutin meditatiivisia asanoita, joiden avulla pyritään lihasten, sidekudosten ja nivelten lukkojen ja jännitysten poistamiseen. Yin Jooga rentouttaa rauhoittaen hermostoa ja poistaen stressiä. Sopii kaikille, ei vaadi notkeutta tai voimaa. Voit halutessasi ottaa oman blokin tai bolsterin mukaan asanoiden tukemiseen, mutta ne eivät ole välttämättömiä, keskuksella on vilttejä samaan tarkoitukseen.

Tunnin kesto: 75 min

Les Mills® BODYBALANCE / BODYCOMBAT / BODYSTEP/ BODYPUMP / TONE / Core / Superbooty / Crosstraining / LAVIS® / ZUMBA®/ Yin Jooga / Pilates / Sisäpyöräily / Kuntonyrkkeily

Alkaen

35€/kk

Katso vaihtoehdot

Meillä voit maksaa näilläkin