Vahvista & Venytä

Helppo lihaskuntotunti

Vahvista & venytä tunti on kokonaisvaltainen hyvinvointitunti, joka koostuu neljästä osiosta. Ensin kehoa lämmitetään ja virkistetään erityisesti niska-hartiaseutua herättävillä liikkeillä, esimerkiksi kepin avulla. Toisessa osiossa tutustutaan erilaisiin vahvistaviin ja venyttäviin, joogasta tuttuihin liikkeisiin. Liikkeet ovat helppoja ja kankeinkin kaveri pärjää niissä! Kolmannessa osiossa tehdään lihaskuntoa kehittäviä liikkeitä vahvistaen koko kehoa. Viimeinen osio sisältää rentouttavia venytyksiä ja elementtejä Yin Joogasta.  Vahvista & venytä ei sisällä askellusta tai hyppyjä. Tunti on tahdiltaan rauhallinen ja se sopii kaikille sukupuolille, aloittelijoille, senioreille ja aktiiviliikkujille. Tunti on asiakkaan omasta lähtökohdasta riippuen kehittävä tai palauttava.

Tunnilla ollaan ilman kenkiä ja pitkähihainen paita voi olla tarpeen viimeistään tunnin loppupuolella.

Tunnin kesto: 55 minuuttia

Les Mills BODYPUMP®

Keskiraskas lihaskuntotunti

Lihaskuntokestävyyttä treenaava tunti, joka vahvistaa koko kehon lihaksia. Tunnin aikana treenataan levytankoa, levypainoja ja omaa kehoa apuna käyttäen. Tällä tunnilla kehität yleiskuntoasi ja lihasvoimaasi. Haastava tunti enemmän liikkuneille, mutta painoja keventämällä sopii myös vasta-alkajille. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

Tunnin kesto: 45 ja 55 minuuttia

Les Mills BODYCOMBAT®

Syketunti

Tunti, jossa on paljon voimaa ja energiaa. Haasta kuviteltu vastustajasi käyttäen tekniikoita eri taistelulajeista (karate, taekwondo, nyrkkeily, capoeira, Tai Chi, Muay Thai) ja kuluta samalla runsaasti energiaa.

Tämä treeni kehittää aerobisen kunnon lisäksi niin räjähtävää voimaa kuin kehon hallintaa ja koordinaatiotakin. Tunti sopii kenelle tahansa, joka nauttii vauhdista ja itsensä haastamisesta.

Tunnin kesto: 55 minuuttia

Les Mills BODYBALANCE®

Kehonhuoltotunti

Hienovarainen yhdistelmä joogaa, Tai Chi:ta ja pilatesta, joka auttaa keskittymään ja rauhoittumaan. Hallitun hengityksen, keskittymisen ja tarkoin valittujen liikeyhdistelmien avulla tunnilla harjoitetaan voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta.

Rentouttavan musiikin tahdissa tehtävät liikkeet parantavat lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Oikea hengitystekniikka on oleellinen osa tuntia. BODYBALANCE-tunnin hyödyt ovat niin fyysisiä kuin henkisiä.

Liikkeet on sovellettu ryhmäliikuntatunnille sopiviksi, eivätkä edellytä aiempaa kokemusta lajeista.

Tunnin kesto: 55 minuuttia

Les Mills BODYSTEP®

Syketunti

BodyStep on energisoiva askeltreeni, jonka avulla varmasti pääset eroon stressistä. Korkeudeltaan säädettävän steppilaudan ja yksinkertaisten liikkeiden toistolla motivoidut hyvän musiikin ja kannustavan ohjaajan kanssa. Tämä kuntotreeni pakottaa rasvanpolton ylikierroksille ja lihaksiston koville – kasvata kuntosi äärimmilleen!

Zumba®

Helppo tanssillinen tunti

Hauskaa ja tehokasta tanssillista liikuntaa latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin mukana! Mukaansa tempaavan musiikin eri tyylilajit kuten merengue, salsa, reaggeton, sekä cumbia rytmittävät tuntia, jonka aikana syke nousee ja hiki tulee huomaamatta. Zumba-tunnin jälkeen olet aina hyväntuulinen ja energinen. Sopii kaikille!

Tunnin  kesto: 45 minuuttia

Lavis®

Helppo tanssillinen tunti

LAVIS-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, polkka, valssi, bugg,  rock/jive, salsa ja samba. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella. Tunnilla soi perinteinen suomalainen lavatanssimusiikki. Lavatanssi on niin mukavaa, että et edes huomaa kuntoilevasi, silti lähdet tunnilta hikisenä.

LAVIS-lavatanssijumppa tempaa mukaansa hyvin erityyppisiä ihmisiä. Yhteisenä nimittäjänä LAVISta harrastavilla on irrottelun ja hauskanpidon halu sekä erilaisen elämysten hakeminen arkisten asioiden rinnalle.

Tunnin kesto: 55 minuuttia

Dance&Fit

Helppo tanssillinen tunti

Monipuolinen tanssillinen tunti rakentuu mahtavan energisistä tämän hetken hittikappaleista – ja niistä kaikkien aikojen tanssittavimmista hiteistä. Tunnilla tutuksi tulevat mm. street, commercial dance, latinpop ja clubdance.
Tunnilla biletetään kunnolla ja jokaiseen biisiin on erilaiset, helpot ja mukaansatempaavat kuviot. Tunti sisältää myös tanssillisin vivahtein maustettuja lihaskunto-osuuksia. Nauti musiikista&liikkeestä ja tunne olevasi tanssilattian kuumin pakkaus!

Tunnin pituus: 55min

Baila!

Helppo tanssillinen tunti

Baila! on hyväntuulinen tunti, jossa tanssitaan latinomusiikin rytmein. Tunti koostuu kolmesta osasta. Ensimmäinen 15 minuuttia bailataan helpoin, kappalekohtaisin liikkein lämpöä lihaksiin. Toisessa 15 minuutin osuudessa tanssitaan vaihdellen koreografiaa salsaan, merengueen ja reggaetoniin. Viimeinen vartti jumpataan sykettä nostaen ja jäähdytellen. Tunnille osallistuminen ei vaadi aikaisempaa tanssikokemusta. Anna innostavien lattarirytmien viedä ja tule tunniksi aurinkoon!

30 minuutin tunti ei sisällä koreografiaosuutta.

Tunnin kesto: 30 ja 45 minuuttia

Cycling Easy

Syketunti

Sisäpyöräilytunti joka kehittää kestävyyttä. Tunnilla käytetään perustekniikoita. Tunti sopii kaikille, erityisesti aloittelijoille sekä kokeneille polkijoille kevyempänä harjoituksena.

Toimii myös palauttavana treeninä tai lämmittelynä salitreeniin. Pyöritysnopeuksiltaan helppo tunti, mutta vastusta säätämällä mahdollisuus myös tiukempaankin treeniin. Tunnilla liikumme perus- ja vauhtikestävyysalueella.

Tunnin kesto: 45 minuuttia

Cycling Basic

Syketunti

Keskiraskas vauhtikestävyysharjoitus, jossa on aavistuksen haastavammat harjoitusosiot kuin Easy-tunnilla. Lisähaastetta saadaan esimerkiksi vaikeammilla rytmeillä, aavistuksen nopeammilla tasamailla työssä tai pidemmillä nousuilla. Myös tällä tunnilla pärjäävät monentasoiset liikkujat.

Tunnin kesto: 45 minuuttia

Cycling Challenge

Syketunti

Tämä tunti on sisäpyöräilytuntiemme raskain tunti. Tunnilla poljetaan enemmän seisten, kuin muilla cycling- tunneilla ja raskaammat, sykettä nostavat osiot vaihtelevat lyhyiden palauttavien osioiden kanssa. Lämmittely, palauttelu ja jäähdyttely tehdään satulassa istuen, työosuuksilla poljetaan sekä mäkeä että tasaista maata.

Tunnin kesto: 60 minuuttia

Fysiotraining

Helppo lihaskuntotunti

Fysiotraining tuo fysioterapian harjoitteet ryhmäliikuntaan! Tunnilla tehdään harjoitteita kehon tyypillisimpien toiminnallisista ongelmista johtuvien vaivojen ennaltaehkäisemiseksi ja kuntottamiseksi. Opi tuntemaan kehosi ja ihastu rauhalliseen, mutta tehokkaaseen Fysiotrainigiin!

Tunnin kesto: 55 minuuttia

Kuntonyrkkeily

Keskiraskas lihaskuntotunti

Kuntonyrkkeily on tehokasta ja hauskaa – täysin turvallista harjoittelua nyrkkeilyn perustekniikoita hyödyntäen. Kunto kasvaa huomaamatta yhdessä treenaten ja hartiajumit saavat kyytiä! Tunneilla tehdään monipuolisesti koko kehoa kuormittavaa syke- ja lihaskuntotreeniä tasapaino- ja liikkuvuusharjoituksia unohtamatta.

Et tarvitse mukaan välineitä, mutta jos omistat hanskat tai ranneliinat niin nappaa ne mukaan! Tunnilla käytetään sisätossuja tai ollaan paljain varpain. Suositeltavaa olisi pestä jalat ennen harjoitusta, jos treenaat paljain jaloin. Sormuksia ja koruja ei kannata ottaa tunnille mukaan loukkaantumisriskin minimoimiseksi.

Tunnin kesto 75 min

Rullaus & Liikkuvuus

Kehonhuoltotunti

Tuntuuko olo kankealta? Joudutko olemaan päivän aikana paljon etukumarassa ja/tai istuma-asennossa? Se, että keholle ei tule luonnollisella tavalla ojennuksen suuntaan liikettä, on yksi suurimpia ongelmia rangan hyvivoinnissa. Tällä tunnilla keskitytään koko kehon liikkuvuuteen, etenkin selkärangan ja lantion osalta. Putkirullaus tukee liikkuvuusharjoitteita poistamalla turhat jännitteet kehosta, jolloin liike on vapaampaa. Tunti on sopiva yhdistelmä rauhallisuutta ja tekemistä!

Tunnin kesto: 55 minuuttia

Core

Helppo lihaskuntotunti

Coressa treenataan monipuolisesti keskivartalon lihaksia ja parannetaan kehonhallintaa. Innostu coretreenistä ja vie keskivartalosi hallinta uudelle tasolle!

Tunnin kesto: 30 minuuttia

SuperBooty

Keskiraskas lihaskuntotunti

SuperBooty 30 tunnilla pakarat ja reidet saavat kyytiä! Terhakka tarakka ei pelkästään näytä todella hyvältä – pakarat tukevat mm.selkää, joten vahvoista pakaroista on hyötyä nostotilanteissa, hyvän ryhdin ylläpidossa ja työntövoimaa vaativissa lajeissa.

Tunti on 30 minuuttia täyttä tekemistä! Helpon & turvallisen lämmittelyn jälkeen siirrytään tekemään erilaisia pakara- ja reisilihaksia vahvistavia ja kiinteyttäviä liikkeitä omankehonpainolla sekä erilaisia välineitä apuna käyttäen.

HIIT

Haastava lihaskuntotunti

HIIT on vastaus kiireen keskellä treenaamiseen! 30 minuutin kovatehoinen intervallitunti kehittää hapenottokykyä ja lihasvoimaa. HIIT treeni polttaa rasvaa ja kehittää kuntosi uudelle tasolle! Tunnilla käytetään erilaisia välineitä ja kehonpainoa maksimaalisen kunnon saavuttamiseksi.  Viritä mieli ja asenne kovaan treeniin ja tunne itsesi tunnin jälkeen voittajaksi!

Tunnin pituus: 30 minuuttia

Kahvakuula

Keskiraskas lihaskuntotunti

Lihaskuntoon, ryhtiin ja keskivartalon hallintaan keskittynyt toiminnallinen tunti. Tunnilla tehdään eri pituisia aikasarjoja ja käydään läpi tekniikoita. Tunti soveltuu niin vasta-alkajalle kuin kokeneemmalle harrastajallekin. Haastavuutta voit helposti säädellä kuulan painon mukaan.

Tunnin kesto: 30 ja 45 minuuttia

Pilates

Kehonhuoltotunti

Tehokas ja monipuolinen kehonhallintatekniikka, joka parantaa ryhtiä, hengitystä ja stressin hallintaa. Vahvistaa keskivartalon lihaksia ja lisää voimaa syviin lihaksiin. Tunnilla tehtävät liikkeet ovat yksinkertaisia, mutta tehokkaita, sillä kaikki pilatesliikkeet tehdään tiedostaen, voimakkaasti keskittyen ja halliten. Tunti sopii kaikentasoisille liikkujille eikä vaadi aiempaa kokemusta Pilateksesta.

Tunnin kesto: 55 minuuttia

Seniori Circuit

Helppo lihaskuntotunti

Seniori Circuit on monipuolinen kiertoharjoittelutunti, jossa tehdään erilaisia lihaskunto- ja kehonhallintaliikkeitä. Tunti sisältää lyhyen lämmittelyn ja lopussa palauttavan venyttelyn. Iskelmämusiikki innostaa Sinua harjoituksen aikana, mutta kaikki liikkeet tehdään omaan tahtiin, joten tunnin tehon voit määrittää itse. Tästä tunnista on helppo aloittaa! Tunnille voi osallistua kaikenikäiset, mutta tuntisisältö on suunniteltu senioreille.

Tunnin kesto: 45 minuuttia

Shape

Helppo lihaskuntotunti

Matalan kynnyksen lihaskuntotunti aloittelijasta aina kokeneempaan treenaajan asti. Tunnilla lämmitellään lihaksisto helppojen askelsarjojen avulla ja lihaskuntoliikkeissä käytetään apuna erilaisia välineitä tai vaikka pelkästään kehon omaa painoa. Sopii kaikentasoisille liikkujille.

Tunnin kesto: 45 ja 55 minuuttia

Venyttely

Kehonhuoltotunti

Tämä tunti on kehon lihaksistoa palauttava ja rentouttava lihashuoltotunti. Venytyksissä edetään lihasryhmä kerrallaan. Rauhassa tehtävien venytyssarjojen tuloksena lihaskireys hellittää, ryhti oikenee ja lihasten suorituskyky palautuu ja vähitellen kasvaa.

Tunnin kesto: 55 minuuttia

Yin Jooga

Kehonhuoltotunti

Yin Jooga keskittyy lihasten sijaan sidekudosten pehmittämiseen ja herättelyyn. Yin Jooga on hiljainen harjoitus ja se koostuu hyvin rauhallisista, lähinnä lattialla tehtävistä liikkeistä. Tunnilla tehdään pitkäkestoisia, 2 – 5 minuutin meditatiivisia asanoita, joiden avulla pyritään lihasten, sidekudosten ja nivelten lukkojen ja jännitysten poistamiseen. Yin Jooga rentouttaa rauhoittaen hermostoa ja poistaen stressiä. Sopii kaikille, ei vaadi notkeutta tai voimaa. Voit halutessasi ottaa oman blokin tai bolsterin mukaan asanoiden tukemiseen, mutta ne eivät ole välttämättömiä, keskuksella on vilttejä samaan tarkoitukseen.

Tunnin kesto: 55 minuuttia

Les Mills® BODYBALANCE / BODYCOMBAT / BODYSTEP/ BODYPUMP / TONE / Core / Superbooty / Crosstraining / LAVIS® / ZUMBA®/ Yin Jooga / Pilates / Fysiotraining / Sisäpyöräily / Seniorit

Alkaen

35€/kk

Katso vaihtoehdot

Meillä voit maksaa näilläkin