Ladies Style Commercial

Tanssitunti, jossa rakennetaan hitaasti, ilman musiikkia harjoitellen naisellinen ja sähäkkä koreografia. Koreografiat saavat innoituksensa mm. musiikkivideoista ja tunnilla fuusioidaan rohkeasti eri lajien tekniikoita. Koreografia voi sisältää lattiatyöskentelyä. Koreografia opetellaan viikkojen edessä ja sitä tanssitaan musiikkiin. Sinun ei tarvitse olla kokenut tanssija osallistuaksesi, mutta tanssikokemus esimerkiksi zumbatunneilla on hyödyksi. Toivomme osallistujilta sitoutumista lajiin. Koreografia vaihtuu jokaisen kuukauden ensimmäisellä viikolla, jolloin uusien on helppo tulla mukaan. Jos olet harrastanut tanssia ja olet nopea omaksumaan, niin voit osallistua kesken koreografian. Nyt on aika tunteja itsensä upeaksi ja naiselliseksi! 

Vahva flowjooga

Dynaaminen ja virtaava harjoitus, joka kehittä tasapainoa, kehonhallintaa, liikkuvuutta ja hapenottokykyä sekä voimaa. Hengitys ja läsnäolo ovat osa tätä tuntia. Harjoitus rakentuu vähitellen kohti haastavampia sarjoja tunnin aikana. Liikkeistä on aina tarjolla erilaisia, jokaiselle sopivia variaatioita. Tunti loppuu rentoutukseen. Osallistuminen paljain jaloin.

Hathajooga

Kehonhuolto

Hathajooga on rauhallista, vahvistavaa ja tasapainottavaa. Mukana on dynaamisia soturisarjoja ja aurinkotervehdyksiä. Hathajooga tekee erityisen hyvää selkärangan liikkuvuudelle. Lempeät kierrot, taaksetaivutukset, eteentaivutukset ja helpot ylösalaiset asennot huoltavat kehoa. Ei edellytä aiempaa joogakokemusta, sopii kaikenikäisille- ja kuntoisille. Harjoitus muokkautuu jokaiselle sopivaksi ja asennoista tehdään variaatioita.

Aroma Yin Jooga

Kehonhuolto

Aroma Yin jooga on rauhallinen, stressiä helpottava ja hermostoa rauhoittava joogalaji. Lattialla tehtävissä asanoissa paineistetaan sidekudoksia lihasten sijaan. Pitkäkestoiset (2-6 min) asanat, joihin laskeudutaan asteittain, rauhallisen hengityksen saattelemana edistävät sidekudosalueiden aineenvaihduntaa ja liikkuvuutta. Sidekudosta on kehossamme joka puolella, mutta erityisesti lantion ja alaselän alueella, johon iso osa yin-asanoista kohdistuu. Mitä kankeampi olet, sen parempaa yin tekee. Uutuus! Voit halutessasi laittaa tipan aromaattista öljyä ranteeseen tukemaan kokonaisvaltaista rentoutumista. Tunnin lopuksi makuvesitarjoilu. Oletko hajusteherkkä? osallistu oman tuntemuksen mukaan. Ota paikka salin takaosasta, se on varattu hajusteettomille. Öljyn tuoksu on lempeä ja salissa on hyvät välit muihin osallistujiin. Käytössä ei ole diffuuseria.

FasciaMethod®

Kehonhuolto

FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. Se soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti. Tunnin harjoitteet ovat miellyttäviä ja tavoittelevat nivelten täysiä liikeratoja hyvässä kannatuksessa. Liikkeet tehdään omaan tahtiin. Tunnilla yhdistyvät myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille sekä liikehallintaharjoittelu. Liikkeet kehittävät olkapään ja rintarangan liikkuvuutta, lapatuki paranee, lantion liikehallinta lisääntyy sekä nilkan liikkuvuus ja jalkaterän hallinta paranee. Liikkeillä on tutkitusti positiivinen vaikutus myös kuntosali- ja voimaharjoitteluun. Joten suosittelemme tätä tuntia erityisesti saliharrastajille.

Liikkuvuus

Kehonhuolto

Tunnilla tehdään dynaamisia ja aktivoivia venytyksiä, jotka avaavat lihaskalvoja ja -kireyksiä. Tunti sopii kaikille, jotka haluavat lisätä kehon liikeratoja. Ei ole rytmiin ohjattu.

Venyttely

Kehonhuolto

Rauhassa tehtävien venytyssarjojen tuloksena lihaskireys hellittää, ryhti oikenee ja lihasten suorituskyky palautuu ja vähitellen kasvaa. Suurin osa tunnin venytyksistä tehdään lattialla jumppamaton päällä.

Pilates

Kehonhuolto

Liikkeet vahvistavat koko kehoa kohdistuen erityisesti keskivartalon syviin lihaksiin. Harjoittelu kehittää kehon oikeaa linjausta, tasapainoa ja ryhtiä. Tunnilla edetään rauhallisesti liikkeestä toiseen aktivoimalla kehoa monipuolisesti. Liikkeistä anneataan aina vaihtoehdot aloittelijoille ja pidempään harjoitusta tehneille.

Peppu-vatsa

Lihaskunto

Tehokas suosikki! Helpon askelluksen jälkeen siirrytään tekemään erilaisia pakara- ja reisilihaksia sekä keskivartaloa vahvistavia ja kiinteyttäviä liikkeitä musiikin rytmissä. Tunnilla käytetään välineitä sekä kehonpainoa.

Lihaskunto

Lihaskunto

Lihaskuntotunnilla tehdään perusliikkeitä ylä- ala- ja keskivartalolle käsipainoilla ja levypainolla. Tunti ei ole rytmiin ohjattu, jokainen tekee liikkeitä omaan tahtiin. Ei sisällä askellusta. Helppo tunti, jonka tehon määräät valitsemillasi painoilla.

Muokkaus

Lihaskunto

Rytmiin ohjatulla tunnilla lämmitellään askeltamalla ja sen jälkeen tehdään ylä- ala- ja keskivartaloa vahvistavia lihaskuntoliikkeitä. Kokonaisvaltainen kiinteytystunti kehittää lihaskestävyyttä.

Kahvakuula

Lihaskunto

Tehokas ja hikinen koko kehon treeni kahvakuulalla. Monipuoliset liikkeet kehittävät lihaskuntoa, kestävyyttä, koordinaatiota sekä vartalonhallintaa. Liikkeisiin annetaan vaihtoehtoja aloittelijoille ja kauemmin treenanneille. Tunti ei sisällä askellusta.

 

Les Mills BODYPUMP®

Lihaskunto

Suosittu ja simppeli klassikko! Lihaskestävyyttä kehittävä tunti levytangoilla ja -painoilla. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

Teho

Aerobinen

Kolme kertaa 30 sekuntia yhtä liikettä ja seuraavaan siirtyminen! Tunti kehittää nopeutta, kestävyyttä ja räjähtävyyttä sekä polttaa rasvaa. Intervallitreeni, jossa tehdään liikettä omalle keholle sopivalla tavalla, mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. Tunti ei sisällä askellusta tai rytmiin tekemistä. 

Les Mills BODYCOMBAT®

Aerobinen

Varjonyrkkeilytunti musiikin rytmiin. Tunnilla käytetään tekniikoita karatesta, taekwondosta, nyrkkeilystä, capoeirasta ja muay thaista. Ei parityöskentelyä. Kehittää aerobisen kunnon lisäksi räjähtävää voimaa, kehonhallintaa ja koordinaatiota. Tunti sopii heille, jotka nauttivat vauhdista ja itsensä haastamisesta.

Zumba®

Aerobinen

Tehokas klassikko! Hauskaa tanssillista liikuntaa latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdittamana. Syke nousee ja hiki tulee huomaamatta! Zumban jälkeen olet aina hyväntuulinen ja energinen.

Les Mills SH’BAM®

Aerobinen

Tanssi, nauti, hikoile. Tällä 45 minuutin soivat klassikot, latinorytmit ja uusimmat listahititkin. SH’BAM on täydellinen tunti irrottelulle ja ilolle! Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta.

Cycling Easy

Aerobinen

Sisäpyöräilytunti joka kehittää kestävyyttä. Tunnilla käytetään perustekniikoita. Tunti sopii kaikille, erityisesti aloittelijoille sekä kokeneille polkijoille kevyempänä harjoituksena. Toimii myös palauttavana treeninä tai lämmittelynä salitreeniin. Pyöritysnopeuksiltaan helppo tunti, mutta vastusta säätämällä mahdollisuus myös tiukempaankin treeniin. Tunnilla liikumme perus- ja vauhtikestävyysalueella.

 

Cycling Basic

Aerobinen

Keskiraskas vauhtikestävyysharjoitus, jossa on aavistuksen haastavammat harjoitusosiot kuin Easy-tunnilla. Lisähaastetta saadaan esimerkiksi vaikeammilla rytmeillä, aavistuksen nopeammilla tasamailla työssä tai pidemmillä nousuilla. Myös tällä tunnilla pärjäävät monentasoiset liikkujat.

 

Les Mills® BODYCOMBAT / BODYPUMP / SH'BAM / Peppu-vatsa / Muokkaus / Fascia Method® / ZUMBA®/ Yin Jooga / Hathajooga / Pilates / Venyttely / Sisäpyöräily / Kahvakuula

Alkaen

39€/kk

Katso vaihtoehdot

Meillä voit maksaa näilläkin